Softonic-recension

Lección De Escuela Sabatica 3: A Comprehensive Study Guide

Lección De Escuela Sabatica 3 är en Android-applikation utformad för dem som vill lära sig mer om Bibeln och dess läror. Utvecklad av Joselin Contreras Vega, denna gratis app faller under kategorin Utbildning & Referens. Appen tillhandahåller en omfattande studieguide som täcker alla 13 lektioner av den 3:e trimestern. Den senaste trimestern heter "HACER AMIGOS PARA DIOS." Denna app är skapad för alla som vill ha en bättre förståelse för Bibeln och dess läror.

Lektionerna presenteras på ett lättförståeligt sätt, och appen är användarvänlig. Appen är utformad för att hjälpa användarna att förbereda sig för sin lördagssabbatskola genom att ge dem en omfattande sammanfattning av lektionerna. Dessutom ger appen en djup förståelse för Bibeln och dess läror, vilket är perfekt för alla som vill fördjupa sin tro och kunskap om skrifterna.

Program tillgängligt på andra språk

Användarrecensioner om Lección De Escuela Sabatica 3

Har du provat Lección De Escuela Sabatica 3? Var den första att lämna din åsikt!

Utforska appar

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.